Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 قیمت ظروف یکبار مصرف فانتزی مجلسی - بیست پلاست

قیمت ظروف یکبار مصرف فانتزی مجلسی

آخرین به روز رسانی قیمت ظروف یکبار مصرف فانتزی جدید تولید شده در ایران، در این صفحه قابل مشاهده است. این ظرف ها دارای طراحی کاملا جدید هستند که می توانند کاربرد های بسیار زیادی را در مجلس ها و حتی بسته بندی محصولات داشته باشند. در اینجا نمونه هایی از این ظروف را به شما معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت در سایز های مختلفی تولید می شود.

قیمت ظروف یکبار مصرف فانتزی مجلسی

مدل های ظروف یکبار مصرف فانتزی

تولید در زمینه ظروف یکبار مصرف به حدی گسترده است که می توان محصولات بسیار زیادی را در آن ها مشاهده کرد. ظرف های یکبار مصرف امروزه به شکلی هستند که جزئی از ملزومات زندگی روزمره به حساب می آیند.

مهم ترین دلیلی که از آن ها استفاده های زیادی می شود این است که آن ها می توانند در طرح های مختلفی تولید شوند. امروزه تولید در این عرصه به شکلی است که می توان شاهد متنوع ترین مدل ها در فانتزی ترین شکل ها بود.

قیمت ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی عموما محصولاتی هستند که می توانند در مجلس ها و مهمانی ها کاربرد های بیشتری را داشته باشند.

اما تولیدات این شرکت تنها به این مدل ها محدود نیست. یکی از مهم ترین ویژگی های ظروف تولید شده در این شرکت این است که درب دار هستند و سایز های مختلفی دارند.

این دو ویژگی مهم کاربرد این محصولات را گسترده تر می کند. به طوری که می توان از این ظرف ها برای بسته بندی محصولات غذایی و خوراکی مختلفی هم بهره گرفت.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی جدید

قیمت این ظرف ها مختلف است. در ابتدا باید بیان کنیم که این ظروف مستقیما از کارخانه به خریدار ها عرضه می شود به همین دلیل فروش این شرکت به صورت عمده انجام می گردد.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی جدید

فروش عمده ظروف یکبار مصرف مجلسی در طرح های جدید به شکلی است که شما می توانید در هر جای کشور که هستید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت این ظرف ها می تواند بر حسب سایز و حجم خرید و سایر عامل های تاثیر گذار متغیر باشد. به علت این که قیمت ها می تواند بر اساس محصولات مختلف متغیر باشد برای دریافت قیمت روز می توانید از طریق تماس با مشاورین هم نرخ کالا و هم تمام اطلاعات لازم در مورد محصولات را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما