Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 تولید انبوه ظروف کریستالی مخصوص نبات - بیست پلاست

تولید انبوه ظروف کریستالی مخصوص نبات

ظروف یکبار مصرف کریستالی همواره از لوکس ترین و زیبا ترین ظروف مورد استفاده در خانه ها بوده است.این ظروف با کاربرد های بسیاری که دارند همیشه بهترین ظروف برای بسته بندی نبات و سایر محصولات بوده اند. دامنه استفاده از این ظروف بسیار گسترده است؛از استفاده برای پذیرایی مهمان تا نگه داری وسایل و خوراکی ها یا لیوان برای نوشیدن مایعات.ظروف کریستالی که امروز به آن می پردازیم،ظروف کریستالی نبات می باشد.

تولید انبوه ظروف کریستالی مخصوص نبات

بررسی کیفیت ظروف کریستالی درب دار نبات

ظروف کریستالی،ظروفی قدمت دار هستند که از گذشته تا اکنون تا حدودی ظروف لوکس و گاها اشرافی به حساب می آیند.این ظروف به علت زیبایی و شفافیت و درخشندگی بالایی که دارند،بیشتر به عنوان ظروف دکوری استفاده می شوند.

بررسی کیفیت ظروف کریستالی درب دار نبات

محصولات کریستالی نسبت به ظروف شیشه ای هم شفاف تر و هم سنگین تر هستند.دلیلی سنگینی این ظروف کریستالی،وجود میزان اکسید سرب در آنهاست که در بهترین حالت به ۲۴ درصد می رسد؛در واقع اگر ظرفی کمتر از ۲۴ درصد سرب داشته باشد به آن کریستال گفته نمی شود.همین امر سبب شده تا کریستال هنگام تولید نرم بوده و نقش انداختن روی این ظروف راحت تر از ظروف شیشه ای باشد.

بر خلاف باور عموم مردم،استحکام ظروف شیشه ای از ظروف کریستالی بیشتر است.به همین دلیل است ظروف کریستالی همیشه برای مناسبت های خاص استفاده می شوند.برخی از مردم از وجود سرب زیاد در کریستال نگران بوده و معتقدن که ضرر بسیاری برای بدن دارد.اما خوب است بدانید از آنجایی که از ظروف کریستال برای مواد خوراکی خشک استفاده می شود،سرب موجود در کریستال ضرری برای بدن انسان ندارد.

گاها برخی ظروف شیشه ای به قدری تمیز و ظریف تولید می شوند که تشخیص آنها از ظروف کریستالی با نگاه سطحی کار بسیار دشواری می باشد.برای اینکه بتوانید راحت تر ظروف کریستالی را از ظروف شیشه ای تشخیص بدهید میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

باز تاب نور:

ظروف کریستالی شفاف در مقابل نور،طیفی از رنگ های رنگین کمانی را منعکس می کنند.شما با قرار دادن ظرف مقابل نور،می توانید تشخیص دهید که ظرفتان کریستال است یا شیشه ای.

صدای ظرف پس از ظربه زدن:

هنگامی که به بدنه یک ظرف کریستالی ضربه می زنید،باید صدای زنگ مانند آن ادامه دار باشد.در واقع هر چه سرب موجود در یک ظرف بیشتر باشد، کشش صدای ضربه زدن نیز بیشتر است.اگر ظرفتان شیشه ای باشد،صدای عادی می شنوید که بلافاصله قطع می شود.

مراکز توزیع عمده ظروف کریستالی شفاف نبات

کارخانه های تولید ظروف کریستالی در داخل کشور محدود بوده و کیفیت ساخت آنها نیز معمولی می باشد.در واقع بیشتر ظروف کریستالی موجود در بازار ایران وارداتی بوده و از کشور هایی مانند لهستان،فرانسه،ژاپن و چک وارد کشور می شوند.

مراکز توزیع عمده ظروف کریستالی شفاف نبات

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مطمعن ظروف کریستالی اصل و با کیفیت را تهیه کنید و یا اگر قصد خرید عمده را دارید می توانید با مراجعه به تولید کننده داخلی یا وارد کننده ظروف خارجی اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما