Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 تولید ظروف تم تولد پسرانه متفاوت - بیست پلاست

تولید ظروف تم تولد پسرانه متفاوت

این شرکت به عنوان یکی از تولیدی ها و عرضه کننده های عمده و مستقیم انواع تم تولد پسرانه محصولات خود را در طرح های متفاوتی به خریدارها عرضه می کند. این محصولات دارای آیتم های متفاوتی هستند و طراحی های متنوع آن ها سبب شده که افراد بتوانند از این محصولات برای سنین مختلف بهره ببرند.

تولید ظروف تم تولد پسرانه متفاوت

آیتم های موجود در تم های تولدی

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد و جذاب که در سال های اخیر وارد بازار های خرید و فروش شده است ظروف یکبار مصرف کاغذی هستند که امروزه در مدل ها و طرح های متنوع در بازار مشاهده می شوند.

آیتم های موجود در تم های تولدی

تم های تولدی کاغذی معمولا شامل آیتم های زیر هستند:

  • ست بشقاب و لیوان کاغذی
  • پاپ کورن
  • کلاه 
  • سطل سوخاری
  • ریسه
  • تاج
  • کارت دعوت
  • نی
  • تاپر
  • کارد و چنگال

مهم ترین ویژگی این ظروف این است که طرح های آن ها با هم مشابه و به اصطلاح ست است. این محصولات می توانند کاربرد های بسیار زیادی در مجالس و مراسم ها داشته باشند و مزیت های بی شماری را برای افراد ایجاد می کنند.

ظرف های کاغذی یکبار مصرف یک مزیت بسیار مهم دارند که می تواند سبب ارجحیت آن ها بر سایر مدل های یکبار مصرفی محسوب شود. این مزیت این است که به دلیل داشتن بدنه کاغذی می توان طرح های مختلفی را روی آن ها چاپ نمود.

معمولا مواردی که برای کودکان به کار برده می شود به شکل های کارتونی و رنگی هستند. از طرف دیگر برای آن دسته از بزرگسالانی که قصد استفاده از این ظروف را دارند هم طرح های ویژه و خاصی در نظر گرفته شده است.

فروش عمده تم تولد پسرانه طرح جدید

تم های تولدی به صورت جزئی و عمده در بازار ها عرضه می شود که این شرکت یکی از عرضه کننده های عمده انواع این تم ها در مدل ها و قیمت های مختلف است. بسیاری از فروشگاه ها و مرکز های خرید می توانند نمونه های متنوع این محصولات را از این مجموعه به صورت مستقیم خریداری نمایند.

فروش عمده تم تولد پسرانه طرح جدید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواردی که می توان در خرید و فروش های عمده بیان کرد، قیمت محصولات است.

به طور معمول مرکز ها و فروشگاه های عرضه کننده، محصولات خود را به صورت عمده از شرکت های فروش اصلی تهیه می کنند و سعی دارند تا قیمت های بهتر و پایین تری را در این زمینه دریافت کنند.

برای خرید عمده و دریافت مدل ها و طرح های مختلف انواع تم های تولدی پسرانه و دخترانه و بزرگسال می توانید با بخش مشاوره و فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما