Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 36 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 36 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 سطل یکبار مصرف ماستی 2700 سی سی pp - بیست پلاست

سطل یکبار مصرف ماستی 2700 سی سی pp

خرید عمده سطل یکبار مصرف ماستی پ پ با کیفیت مناسب و قیمت درب کارخانه از طریق این شرکت عرضه می شود. خریداران عزیز که انواع ظروف یکبار مصرف pp و سطل های پلاستیکی یکبار مصرف را در حجم های عمده خرید دارند می توانند از طریق این مرکز خرید خود را انجام دهند. به این منظور کافیست به انتهای مطلب رفته و شماره های مشاورین را دریافت کنند.

سطل یکبار مصرف ماستی

انواع سطل یکبار مصرف ماستی

سطل های یکبار مصرف ماستی با توجه به این که قیمت بسیار مناسبی دارند خریدارهای زیادی از این محصول خرید خود را انجام می دهند.

این سطل ها در اندازه های گوناگونی تولید می شوند تا پاسخگوی نیاز بیشتر مصرف کننده ها باشند.

انواع سایز های سطل ماستی پلاستیکی:

  • کاسه 300 سی سی پلاستیکی
  • کاسه 400 سی سی
  • سطل 500 سی سی
  • سطل پلاستیکی 650 سی سی
  • سطل 900 سی سی
  • سطل 1300 سی سی
  • سطل 1700 سی سی
  • سطل ماستی 2500 سی سی
  • سطل 2700 سی سی

این ظروف با کیفیت مناسب از طریق شرکت فرتاک به خریدارها عرضه می شود تا خریدارها بتوانند خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

این شرکت عرضه کننده انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و انواع ظروف یکبار مصرف رستورانی غذا به صورت عمده در بازار ایران و خارج از ایران می باشد.

سطل یکبار مصرف ماستی

تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در انواع مختلف در ایران انجام می شود. خریدارهای بسیاری در این حوزه تلاش دارند تا بهترین کیفیت این ظروف را با قیمت های کمتر خریداری نمایند.

تولیدات در حوزه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی متنوع است. اما به طور کلی این ظروف به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود:

اما هریک از این مدل ها دارای تنوع بیشتری است. برخی از این ظروف مانند کرکره ها و ظروف خورشتی درب دار پلاستیکی مناسب برای ظروف یکبار مصرف غذا هستند. این ظروف در رستوران ها و مراسم ها کاربرد زیادی دارد.

سطل یکبار مصرف ماستی در حوزه ظروف یکبار مصرف پ پ جای می گیرد.

سطل یکبار مصرف ماستی

قیمت عمده سطل های یکبار مصرف پلاستیکی ماستی

بیشتر خریدارهایی که به دنبال مرکز اصلی فروش هستند قصد خرید عمده انواع این محصولات را دارند. به همین علت تلاش می شود تا به مرکز اصلی و مستقیم فروش وصل شوند.

خریدارها تلاش می کنند تا برای خرید های عمده از مرکز های بی واسطه خرید کنند تا از نظر هزینه صرفه جویی بیشتری کنند.

شرکت ظروف یکبار مصرف فرتاک برای خریدارهای خود خبر ویژه ای دارد.

این مجموعه به مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرد و خریدارها می توانند از این طریق سفارش خرید عمده خود را ثبت کنند و در سریع ترین زمان دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما