Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد کم ارتفاع - بیست پلاست

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد کم ارتفاع

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد کد ۵۰۳ یکی از محصولاتی است که در میان ظروف یکبار مصرف آلومینیوم از ارتفاع کمتری برخوردار است و همچنین علی رغم سایر نمونه ها، این ظرف دارای درب نیست. این محصول بیشتر به عنوان بشقاب یکبار مصرف آلومینیومی شناخته می شود و می تواند برای بسیاری از مکان ها مانند فست فود ها و رستوران ها مناسب باشد.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد کم ارتفاع

موارد استفاده بشقاب یکبار مصرف آلومینیوم

بشقاب یکبار مصرف آلومینیومی یکی از نمونه محصولاتی است که در ایران به عنوان یک محصول یکبار مصرفی تولید می شود و می تواند در مکان های بسیار زیادی کاربرد داشته باشد. در اینجا بخشی از کاربرد های این محصول را اشاره می کنیم:

  1. فست فود ها و رستورانها

عموما فست فود ها غذا هایی را دارند که برای پخت آن ها نیاز به ظروف خاصی دارند. برای مثال برخی از خوراکی های آن ها به شکلی است که نیاز دارند آن ها را در مایکروویو قرار دهند و همان ظرف را به عنوان ظروف بیرون بر به مشتری تحویل دهند.

موارد استفاده بشقاب یکبار مصرف آلومینیوم

در خصوص این دسته از نیازها می توان بیان کرد که ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از بهترین انتخاب هایی است که خریدار ها دارند. این ظروف دارای قابلیت گذاشتن در مایکروویو را دارا هستند.

از طرف دیگر تنوع مدل های این ظرف ها بسیار زیاد است. به همین دلیل می توان برای غذا های مختلف از آن ها استفاده نمود. یکی از مدل هایی که می توان گفت خاص و جدید است بشقاب آلومینیوم می باشد که می تواند در این مکان ها کاربرد بسیار زیادی داشته باشد

فروش انواع ظرف یکبار مصرف گرد آلومینیومی

فروش عمده ظرف یکبار مصرف گرد آلومینیوم که عمدتا با کد ۵۰۳ شناخته می شود با قیمت های مختلف انجام می پذیرد. اما موردی که اهمیت دارد مکان عرضه کننده کالا می باشد.

فروش انواع ظرف یکبار مصرف گرد آلومینیومی

این شرکت به عنوان یکی از عرضه کننده های اصلی این کالا در ایران، این محصول را با قیمت اصلی به خریدار ها ارائه می دهد.

منظور از قیمت اصلی این است که این ظرف با قیمت درب کارخانه در خرید های عمده و حجم بالا عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما