Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 29 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 29 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 ظروف یکبار مصرف چهارخانه درب دار - بیست پلاست

ظروف یکبار مصرف چهارخانه درب دار

یکی از بهترین محصولات تولید شده در حوزه محصولات یکبار مصرفی ظروف یکبار مصرف چندخانه هستند که تقاضای بسیار زیادی هم دارند. ظروف یکبار مصرف چهارخانه کترینگی این شرکت دارای قابلیت مایکروویوی بودن است و همچنین درب بسیار فیکس و با کیفیتی دارد.

ظروف یکبار مصرف چهارخانه کترینگ

ظروف یکبار مصرف چهارخانه کترینگی یکی از محصولات پر طرفدار در ایران است که با تنوع زیادی در ایران تولید می شود. این ظروف دارای ویژگی ها و مزیت های فراوانی است که می تواند به مصرف کننده ها کمک زیادی کند.

ظروف یکبار مصرف چند خانه مدل های زیر را در خود دارد:

  • ظروف تک خانه
  • ظروف دو خانه
  • ظروف سه خانه
  • ظروف 4 خانه
  • ظروف 5 خانه
  • ظروف شش خانه
  • ظروف هفت خانه
  • ظروف بستنی
  • لیوان لوکس درب دار

قابل به ذکر است که این محصولات قابلیت گذاشتن در مایکروویو را نیز دارند و از طرفی همگی درب های کاملا فیکس را روی خود جای می دهند.

ظروف یکبار مصرف چهارخانه کترینگ

البته در این قسمت بیشتر در مورد ظروف چهارخانه صحبت می کنیم که طرفدار بسیار زیادی هم دارد.

ظروف چهار خانه با توجه به این که در مکان های زیادی کاربرد دارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصولات در سرو غذاهای مختلف می تواند استفاده شود و فست فود ها و کترینگ ها مهم ترین مصرف کننده های این ظروف هستند.

نمی توان کاربرد این ظروف را تنها در مکان های پخت و پز غذا محدود کرد؛ این ظروف به عنوان بسته بندی محصولات هم می توانند استفاده شوند.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی بسته بندی

 

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی یک مزیت خیلی مهم دارند. این مزیت داشتن درب هایی است که کاملا ظرف را بسته بندی می کنند. به همین علت به راحتی می توان از آن ها به عنوان ظروف بسته بندی هم استفاده نمود.

محصولات خوراکی زیادی در کشور تولید می شوند که برای بسته بندی آن ها نیاز است تا محصولی تولید شود که از نظر کیفیت و ضخامت دارای ویژگی های مثبتی باشند.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی بسته بندی

ظروف یکبار مصرف مشکی درب دار می توانند یک انتخاب خوب برای خریدارهایی باشند که نیاز به ظرف های بسته بندی خاص و منحصر به فرد دارند.

قیمت هر یک از این محصولات بسته به نوعی که دارند دارای تفاوت هایی است. برخی از این ظروف دارای اندازه های بزرگ تر و برخی دارای اندازه های کوچک تر هستند.

برای خرید و سفارش هر یک از این محصولات و همچنین دریافت کاتالوگ ظروف شرکت می توانید به صورت مستقیم با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما