Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 34 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 34 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 قیمت ظرف آلومینیوم کبابی بزرگ کد ۱۱۸ - بیست پلاست

قیمت ظرف آلومینیوم کبابی بزرگ کد ۱۱۸

ظرف آلومینیوم کبابی دارای مدل های مختلفی است. یکی از بزرگ ترین سایز های این محصول، با کد ۱۱۸ در این شرکت شناخته می شود که نسبت به سایر مدل های ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، اندازه بسیار بزرگی دارد. این محصولات دارای مدل های دیگری هم هستند که با کد های مختلفی تولید می شوند. برای خرید عمده این ظروف می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان برای ظروف یکبار مصرف آلومینیوم بیان کرد این است که این محصولات دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند. این موضوع می تواند در کارایی آن ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

از نمونه محصولاتی که به عنوان دیس کبابی آلومینیوم یکبار مصرف در بازار تولید و توزیع می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظرف آلومینیوم کبابی کد ۲۳۰ {کبابی کوچک}
  2. ظرف آلومینیومی کبابی با کد ۲۴۰ {کبابی بزرگ}
  3. ظرف کبابی با کد ۱۱۸ {ظرف کبابی خیلی بزرگ}
  4. ظرف دو قسمتی کبابی با کد ۱۱۹ {ظرف کبابی ۲ خانه}
  5. ظرف سه قسمتی کبابی {ظرف کبابی ۳ خانه}

این محصولات همگی دارای درب هستند و می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشند که نیاز به ظروف بیرون بر یکبار مصرف دارند.

از طرف دیگر این محصولات دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند که از جمله آن ها می توان به این موضوع اشاره کرد که می توان آن ها را دوباره به شمش آلومینیوم تبدیل کرد و قابل بازیافت هستند.

ابعاد ظرف آلومینیومی کبابی کد ۲۴۰

ابعاد ظرف آلومینیومی کبابی کد ۲۴۰

یکی از کد هایی که به آن ها اشاره کردیم ظرف کبابی کد ۲۴۰ است که دارای بازار خرید و فروش بسیار مناسبی می باشد.

این محصولات دارای ابعاد مناسب برای عرضه کباب و برنج هستند که می توانند با درب خود بسته بندی شوند.

ابعاد ظرف کد ۲۴۰ را در بالا مشاهده می کنید.

ظرف آلومینیوم کبابی ۲خانه با کد ۱۱۹

ظرف آلومینیوم کبابی ۲خانه با کد ۱۱۹

یکی از ظروفی که به عنوان ظروف کبابی و سینی پلاستیکی رستورانی تولید می شوند، مدل های چند قسمتی هستند. ظرف های چند قسمتی که برای سرو کباب و برنج در یک ظرف سرو می شوند دارای دو مدل می باشند که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم.

در زیر دوباره مدل های کبابی چند قسمتی را یادآوری می کنیم:

  1. ظرف کبابی ۲ خانه
  2. ظرف کبابی ۳ خانه

این محصولات ابعاد بسیار بزرگی دارند و قیمت آن ها بر اساس ضخامت های آن ها مختلف است.

عرضه ظرف آلومینیوم کبابی کد ۱۱۸

قیمت ظرف آلومینیوم کبابی بزرگ کد ۱۱۸

این شرکت عرضه کننده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از جمله ظرف کبابی کد ۱۱۸ در بازار فروش ایران است که می توانید این محصولات را در ضخامت های مختلفی تهیه کنید.

ممکن است برخی خریدار ها نیاز داشته باشند از ظرفی استفاده کنند که دارای ضخامت بالایی باشد؛ ما به این دسته از عزیزان ظرف کبابی کد ۱۱۸ را با ضخامت ۷۰ میکرون را پیشنهاد می کنیم.

اگر برای خرید و سفارش خود نیاز دارید با مشاورین فروش تماس بگیرید راه های مستقیم ارتباطی در سایت وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما