Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/zxlxoupj/domains/20plast.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990 لیوان یکبار مصرف آیس پک با طراحی جدید - بیست پلاست

لیوان یکبار مصرف آیس پک با طراحی جدید

این شرکت تولید جدیدترین مدل لیوان یکبار مصرف آیس پک را در ایران انجام می دهد. این محصول از نظر کیفیت و مقاومت و همچنین طراحی به شکلی است که شاید نمونه آن ها را کمتر دیده باشید. افرادی که به دنبال یک لیوان فانتزی بیرون بر درب دار و لیوان یکبار مصرف بزرگ و منحصر به فرد هستند می توانند با ما همراه باشند. در این صفحه ما برخی از نمونه های این محصول را به شما معرفی خواهیم نمود.

لیوان یکبار مصرف آیس پک با طراحی جدید

لیوان یکبار مصرف کریستالی آیس پک

در بازار نمونه های مختلفی وجود دارند که به عنوان لیوان یکبار مصرف آیس پک و لیوان یکبار مصرف بستنی به فروش می رسند. این محصولات می توانند دارای مدل ها و سایز های مختلفی باشند.

اما موضوع مهمی که مطرح این است که بسیاری از خریدار ها قصد دارند محصولی را خریداری کنند که از نظر ظاهری متفاوت تر از مدل های بازار باشد. به همین دلیل است که سعی می کنند جنس های مختلف را امتحان کنند.

لیوان یکبار مصرف کریستالی آیس پک

ما در این شرکت برای اولین بار از محصولی رونمایی کرده ایم که نمونه آن را در کمتر جایی می توان مشاهده کرد. این محصول دارای مزیت های فوق العاده ای است که می تواند به خریدار ها کمک های بسیار زیادی کند.

لیوان یکبار مصرف آیس پک

از جمله مزیت های لیوان یکبار مصرف کریستالی آیس پک تولید شده در این شرکت موارد زیر هستند:

  1. دارای ظاهری بسیار لوکس و جدید هستند
  2. قابلیت این را دارند که در رنگ های سفارشی تولید شوند
  3. دارای درب فیکس می باشند
  4. سایز های مختلفی را دارند
  5. درب این محصولات در ۲ مدل تولید می شود
  6. یکی از درب های این لیوان سوراخ دار است و می توان نی را داخل آن قرار داد
  7. بدنه این محصولات از جنس کریستال است
  8. استحکام این محصولات در برابر سایر مدل ها مزیت فوق العاده ای محسوب می شود

لیوان یکبار مصرف کریستالی به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم و با کیفیت می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی باشد که کیفیت و طراحی شیک برای آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

لیوان یکبار مصرف کریستالی آیس پک

فروش جدیدترین لیوان یکبار مصرف آیس پک

جدیدترین لیوان های یکبار مصرف کریستالی مناسب آیس پک و سایر آبمیوه ها و نوشیدنی ها در این شرکت با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.

فروش جدیدترین لیوان یکبار مصرف آیس پک

به دلیل این که این شرکت محصولات خود را مستقیما از کارخانه برای مشتری ها ارسال می کند سبب می شود که خریدار های عمده بتوانند قیمت مناسب تری از محصولات را دریافت کنند.

فروش جدیدترین لیوان یکبار مصرف آیس پک

برای دیدن نمونه محصول ها و همچنین ارتباط با بخش فروش می توانید از راه های ارتباطی در سایت کمک بگیرید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما